Změňte sezení u počítače a zacvičte si!

Pracujete převahu dne v sedě?

Přemýšlíte, jak si ulevit od nepříjemně ztuhlých zad?

 

Toužíte se snadno a účinně rozhýbat při práci u PC ?

 

Přejete si opět najít napřímení své páteře sezení navzdory?

Návrh bez názvu (1).jpg
Návrh bez názvu (8).png
Návrh bez názvu (9).png

Jsem Katka Machová - pohybová specialistka, lektorka zdravotních lekcí, která se před časem vrátila ke kancelářské práci. A to po 8 letech poskakování kolem dětí, vedení lekcí pro děti a dospělé. Prošla jsem obdobím, kdy jsem vedla 16 hodin týdně, nachodila 12 km denně.

Usednout na alespoň 7 hodin ke stolu a sedět, sedět, sedět... To byl pro moje tělo i mysl šok.

A přemýšlela jsem naprosto nad tím samým. Jak využít sezení, abych si zacvičila, aby mne sezení za stolem nezničilo.  Postupem času jsem vnímala, jak mi záda pěkně tuhnou, palčivě bolí zápěstí, v bederce občas pronikavě píchne.

Tomu jsem se ale rozhodně neoddala - že to ke kanceláři prostě patří. Kdepak, jde to i jinak!

Stůl i židle se mi postupně staly pomocníky. Našla jsem cestu, jak s bolavými místy pracovat a jak pozitivně změnit držení těla za stolem.

Proto jsem pro Vás připravila

EBOOK 5 klíčů k dobrému držení těla do kanceláře

Provede Vás po cestě k lepšímu držení těla. Ukáže Vám, jak předejít bolesti zad, jak jim vrátit pružnost.

IMG_7931.JPG
1626299203.png

Co díky ebooku budete umět ?

  • Nastavíte si lépe pracovní prostředí.

  • Napřímíte svoje tělo přímo za pracovním stolem.

  • Uvolníte oblast kyčlí pro pocit lehkých nohou.

  • Zaktivujete břišní stěnu = oporu pro bedra i v sedě.

Co v ebooku najdete?

  • 5 účinných cviků s popisem provedení a chybami,

  • 3 videa,

  • návod na nastavení ideální výšky stolu a židle,

  • kancelářské desatero k vytištění,

  • anatomickou část k pochopení "zakopaného psa".