top of page
IMG_3180_edited.jpg

MASTERCLASS ZDARMA
První pomoc pro bolavou šíji

Návrh bez názvu (1).jpg

Bolí tě mezi lopatkami?
Za krkem ti roste tíha a hrb?
Kulatí se ti většinu dne ramena?

Vysouváš hlavu k monitoru?

Rozcvič ztuhlou šiji a krk.
Otevři svá ramena pěkně do šířky!
Nauč se nápravné cviky
.

Návrh bez názvu (9).png

POZNÁVÁŠ SE?

Sedíš každý den za kompem a tvůj krk a ramena jsou zatuhlá?

Ráno vstaneš a jako obvykle následují ranní rituály: oči, zuby, snídaně, oblečení. Možná namalovat se a vypravit děti.

A frčíš do práce, kde usedáš na židli.  "Krásných" 8 hodin za počítačem začíná. Emaily, meetingy, příprava na schůzky, sezení na obědě, přesun zpět do kanclu a odpolední.

Napětí ve svalech se v průběhu dne násobí a ty aspoň malinko protáhneš. Zvedáš ruce nad hlavu, zavrtíš se, promasíruješ si krk, abys plíživou ztuhlost , která se ti pomalu usídluje za krkem a v ramenou, vyhnal(a).

Také se tíha a pocit ztuhlosti se stále vrací? Nakonec jdeš unaveně domů, s rozlámaným tělem, bolavou hlavou a vyčerpanýma očima. 

Stává ztuhlost krku a ramen běžnou součástí života?  

Kopie návrhu Návrh bez názvu.png
Kopie návrhu Návrh bez názvu (6).png

SIGNÁL K AKCI?
Bolest a ztuhlost 

Kopie návrhu Návrh bez názvu (5).png
Kopie návrhu Návrh bez názvu (1).png

Bolest ani tuhost ale nemusí být samozřejmou součástí tvého života. Všichni si přejeme být zdraví a hýbat se. 

Jenže dlouhé sezení přináší příliš mnoho pohodlí, tělo je na židli pasivní a nechává se stahovat gravitací dolů.

A teď se zamysli. Jak moc se na židli hýbeš? Rozsah pohybu je vskutku malý. K pohybu tě nic nenutí, svaly se zkracují a oslabují.

Po pár letech sezení se naše držení těla blíží paragrafu. Nastavení těla a kloubů se pomalu mění a fixuje. Nahromaděná tuhost může vést k vzniku bolesti.

 

A to jsou signály k akci.

Začni své tělo rozhýbávat, ať si tvá záda zpívají.

CO V MASTERCLASS PROBEREME?
 

Jak jednou provždy odstranit ztuhlost ramen a šíje.

Ukážu ti snadné cviky, které ti pomohou od ztuhlosti a bolesti. Zaměříme se na dobré držení hlavy a otevření schoulených ramen.

Jak si pružnost a lehkost udržet i po lekci.

Vysvětlím ti souvislosti, proč se ztuhlost objevuje a jak se jí můžeme zbavit . Popíšu ti, jaká rizika zavřená ramena do budoucna způsobují.

Dám ti prostor pro dotazy.

Nachystej si otázky, na konci našeho setkání připravím prostor pro nejasnosti a detaily. 

Kopie návrhu Návrh bez názvu (2).png
Kopie návrhu Návrh bez názvu (3).png

CO SI Z LEKCE ODNESEŠ JAK BUDE PROBÍHAT

Kopie návrhu Návrh bez názvu.png
  • Ucítíš povolené svaly v oblasti šíje.

  • Pocit tíhy za krkem se zmírní.

  • Uvědomíš si sebe sama a své tělo

  • Začneš pracovat na změně držení těla.

  • Odneseš si cviky použitelné rovnou v kanceláři.

Kopie návrhu Návrh bez názvu (4).png
  • Lekce bude probíhat na platformě ZOOM.

  • Přihlásíš se přes odkaz poslaný po registraci. 

  • Vyčleň si čas cca na 60min.

KDO VÁS BUDE UČIT

Návrh bez názvu (2)_edited.jpg

Jmenuji se Katka Machová a jsem již 20 let lektorkou pohybu, zdravotních i kondičních lekcí. Jsem maminkou 2 dětí a po rodičovské mne čekal návrat ke kancelářské práci.

A několika letech pobíhání s děti a dnech plných pohybu přišlo období sedět, sedět, sedět... To byl pro moje tělo i mysl šok.  Co teď? Tak jsem pracovní stůl i židli proměnila v pomůcky. 

Vymýšlela jsem si cviky přímo za stolem, sestavila jsem si krátké rozcvičky, začala jsem spolupracovat s kolegy, které bolesti zad trápily.

A vznikl základ pro lekce a kurzy prevence bolesti zad z dlouhého a  pasivního sezení.

bottom of page